≡ Meniu

[CARTE] Landing Page Optimization, Tim Ash

Landing Page Optimization -- Tim Ash

Am terminat de citit una dintre cele mai inteligente cărți legate de Optimizarea Paginilor “de Gardă” cum am văzut că mai e tradus “landing page”.

De fapt, în post-ul anterior, “Cifrele, bată-le vina“, m-am inspirat și din această carte.

Despre Tim Ash, autorul:

During his 20 year involvement with the Internet, Tim has worked with American Express, Sony Music, Verizon Wireless, American Honda, COMP USA, Harcourt Brace & Co., Universal Studios, Eaton, American Red Cross, Texas Instruments, 1-800-Flowers.com, Red Envelope, SAIC, Pyxis, and B.F. Goodrich Aerospace to develop successful Internet initiatives.

Despre carte:

How much money are you losing because of poor landing page design? In this comprehensive step-by-step guide you will learn all of the skills necessary to dramatically improve your bottom line:

  • Identify mission critical landing pages & their true economic value
  • Gain insight on customer decisions & make your pages friction-free
  • Uncover problems with your page & decide what elements to test
  • Understand the power & limitations of common tuning approaches
  • Develop an action plan & get buy-in from all key players
  • Avoid common real-world pitfalls that can sabotage your test

With pages of case studies, practical strategies, a detailed review of Google Website Optimizer tool, this one-of-a-kind resource will help you make your landing pages more profitable.

Cele mai importante idei cu care m-am ales după citirea cărții:

  • descrierea creierului nostru și a comportamentului decizional în contextul navigării pe web (foarte important!)
  • diferența între variabilele continue (gen preț) și cele discrete (gen culori sau font-uri)
  • metricile cele mai importante
  • conceptul de “rețete” în optimizarea paginilor web
  • anexa de la sfârșit despre Google Website Optimizer

Cam asta îmi aduc aminte aici pe o terasă din Piața Mare, Sibiu — fără să am cartea cu mine.

Resurse:


  • Viorel

    cartea e citita de prea putini… ar cam trebui citita si mediatizata mai ales de catre expertii care tot vorbesc sau participa la nenumaratele summit-uri de pe la noi…

{ 1 comment… add one }

Leave a Comment