- strategiile Cambridge Analityca descompuse/reverse engineering
- cine a beneficiat in Romania cel mai mult de astfel de strategii, gen CA
- eurobarometrul (eurospeticismul)
- o posibila cauza a euroscepticismului (vine din povestea unui europarlamentar, Mircea Diaconu)
- filmuletul cu S.O.G.I (Canada, copii si lgbt)
- mandatele pre-2004, post-2004
- declaratia lui Base’ pe care am asteptat-o de 2 ani (a picat testul)
- despre „colaborare”
- Cambridge Analityca + Facebook
- Protocoale sunt sau nu ILEGALE?
- despre ANCOM si SRI ca autoritate de interceptare
Facebook Live – 2018.03.17
- Seby Ghita e „victima”
- Tibi Useriu vs Brancusi (penalii buni vs penalii rai)
- o parere la mine, alta la tine (duplicitarii de pe facebook)
Am văzut în ultima vreme că unii din cercul meu de prieteni și cunoștințe au următorul comportament în social media noastră, un fel de poiană a lui Iocan, varianta modernă și digitală, – nu-i așa? – : [continue reading…]
Mi-am inlocuit modemul usb de la rds-rcs cu unul nou.
Cand am vrut sa-l instalez, surpriza, imi dadea un mesaj gen „device not detected”. La suport mi s-a spus sec ca versiunea de MacOSX maxim suportata este 10.9, eu avand 10.12 (a.k.a MacOSX Sierra). [continue reading…]
Despre faptul ca delcaratia lui KWI pare scrisa de Mihalache dupa dictarea lui Gadea si a Varanului nici nu are rost sa mai argumentez.
Despre faptul ca, inainte de a pleca cum a plecat, Gelu Diaconu i-a santajat pe aia de la Antena3 si prin ei pe liberali pot spune doar ca, daca ai mai mult de un neuron poti sinapsa intr-un elan scurt si rapid in acest sens.
Daca e sa reducem rationamentul a ceea ce s-a intamplat, lucrurile stau asa: [continue reading…]
Am fost invitat la conferința „IT is Business” realizată de către BosRomania.
Prezentarea mea legată de HTML5, Css3, SVG și JS a fost imediat dupa cea a lui Dan Vărtopeanu.
Am ajuns la hotelul Minerva în timp ce prezenta George Buhnici (care a fost înainte de Dan).
Dau și aici link-urile către resursele mențioate în prezentarea mea: [continue reading…]
Astazi si maine vio fi prezent la DevWorld organizata de catre IDG. [continue reading…]
EPC-ul îți spune câți bani generează fiecare click adus pe site-ul tău. E o medie.
EPC-ul se calculează așa:
- se determină perioada pentru care dorești calcularea EPC-ului
- se face suma tuturor veniturilor generate de site din click-urile plătite în perioada respectivă
- se numără click-urile plătite din perioada respectivă
- se împarte suma la numărul de click-uri și astfel de obține EPC-ul
În ultima vreme am întâlnit 3-4 clienți reticienți la varianta generării de trafic cu bani (PPC, PPV, banners, solo email, interstițiale, contextuale, email list rental, șamd). Învățaseră de la veșnic faliții experți SEO că dacă ajungi pe locul 1 în SERP-urile Google-ului atunci obții trafic perpetuu și mocca.
Cu alte cuvinte mai bine bagi bani în SEO și ai apoi trafic „pasiv”, decât să cumperi trafic, deoarece în primul caz faci o singură plată către consultantul SEO, pe cînd în al doilea caz faci plăți periodice lunare (iar bugetul de marketing secătuiește, astfel) către Adwords, de exemplu.
Well, pentru aceștia și pentru ceilalți care vor mai veni după ei am o singură întrebare: „Dacă pentru fiecare euro cheltuit, scoți doi euro vânzări (deci 1 euro profit), ai mai fi așa reticient?”.
Sigur că nu!
Mai mult, dacă bagi 1 euro și scoți minim 1.1 euro ai rezolvat problema:
Poți cumpăra oricât trafic îți dorește inimioara
pe o perioadă ne-de-ter-mi-na-tă ! ! !
Da, dacă obții ROI pozitiv, elimini problema bugetului de trafic. Acest buget se auto-regenerează de la o lună la alta.
Desigur condiția necesară ar fi ca serviciile/produsele pe care le oferi să fie de calitate și magazinul tău online/ site-ul tău să „convertească” decent. Și să ai un backend bun (voi scrie un alt post despre asta).
SEO nu poate fi baza unui model de business sustenabil. Google poate schimba algoritmii de 2 ori pe lună, dacă are chef și tu nu poți face nimic să previi asta. Traficul cumpărat, însă, este perfect deterministic.
Nici Social Media. Social Media e și mai volatilă ca ROI decât SEO-ul.
Dacă îți cunoști metricile nu ar trebui să întîmpini probleme majore cu traficul plătit.
În concluzie, le este frică de traficul plătit:
- celor care nu cred în business-ul propiu și în propria prezență online (frontend)
- celor care și-au luat țepe de la așa-numiții consultanți PPC/Adwords
- celor „îmbârligați” de către așa-numiții experți SEO
- celor care nu-și cunosc metricile (conversie, CTR, etc)
- celor care nu au backend

Am terminat de citit una dintre cele mai inteligente cărți legate de Optimizarea Paginilor „de Gardă” cum am văzut că mai e tradus „landing page”.
De fapt, în post-ul anterior, „Cifrele, bată-le vina„, m-am inspirat și din această carte.
Despre Tim Ash, autorul:
During his 20 year involvement with the Internet, Tim has worked with American Express, Sony Music, Verizon Wireless, American Honda, COMP USA, Harcourt Brace & Co., Universal Studios, Eaton, American Red Cross, Texas Instruments, 1-800-Flowers.com, Red Envelope, SAIC, Pyxis, and B.F. Goodrich Aerospace to develop successful Internet initiatives.
Despre carte:
How much money are you losing because of poor landing page design? In this comprehensive step-by-step guide you will learn all of the skills necessary to dramatically improve your bottom line:
- Identify mission critical landing pages & their true economic value
- Gain insight on customer decisions & make your pages friction-free
- Uncover problems with your page & decide what elements to test
- Understand the power & limitations of common tuning approaches
- Develop an action plan & get buy-in from all key players
- Avoid common real-world pitfalls that can sabotage your test
With pages of case studies, practical strategies, a detailed review of Google Website Optimizer tool, this one-of-a-kind resource will help you make your landing pages more profitable.
Cele mai importante idei cu care m-am ales după citirea cărții:
- descrierea creierului nostru și a comportamentului decizional în contextul navigării pe web (foarte important!)
- diferența între variabilele continue (gen preț) și cele discrete (gen culori sau font-uri)
- metricile cele mai importante
- conceptul de „rețete” în optimizarea paginilor web
- anexa de la sfârșit despre Google Website Optimizer
Cam asta îmi aduc aminte aici pe o terasă din Piața Mare, Sibiu – fără să am cartea cu mine.
Resurse: