≡ Meniu

104000 mile ale defunctului SmartMiles (TAROM) dificil de cheltuit

În urma desființătii unilaterale de către TAROM a programului SmartMiles, s-a desființat și parteneriatul AMEX – TAROM.

Practic, pentru fiecare dolar cheltuit de pe acel AMEX primeam 1 milă de fidelitate în SmartMiles.

Eh. Eu strânsesem 208.000 de mile.

Am primit acasă o scrisoare suculentă de tip “sunteți foarte important pentru noi Domnule Client, dar ne cam băgăm picioarele în SmartMiles și cardul de credit AMEX+TAROM”. Juma’ din mile au plecat către noul FlyBlue (Al AirFance-ului), fără să fiu întrebat dacă doresc și altă opțiune. Cealaltă jumătate tre’ să le isprăvesc până în iunie 2011. Un segment intern mă costă 4100 de mile. Deci ar fi vro’25 de segmente sau 12 drumuri interne în tot atâtea luni.

Prin urmare am început să cheltuiesc din ele. Adică am început la nivel de intenție. La telefon-ul cu 0800 de pe site nu răspunde nimeni. La agenția din Izvor tot nimeni după 30 de minute de apeluri. Mi-am pus poponețu’ în mașină și am mers la agenție (drum de 5 minute). Caniculă, parcare nașpa la Izvor. În fine.

O cucoană sictirită ce mă privea scrutător peste ramele de ochelari (chestie care mă irită la culme când vine din partea unei slujbașe) m-a trimis “la etaj”. Acolo o tipă jovială, tinerică, decoltată, parfumată, pensată, machiată (fără ochelari)… m-a invitat la un set de 10 minute-așteptare, timp în care și-a terminat o convorbire cu “iubi”.

Mi-am ales segmentele de zbor și cât timp am stat acolo au fost 6 apeluri telefonice la care NIMENI nu s-a sinchisit să ridice receptorul. După asta am fost trimis înapoi la murătura de jos care mi-a emis bilet și voia banii pe taxele de aeroport. Cum ar veni gratis dar tre’ să dai banu’ (nu e vorbă, doar 12 euro per segment). Enfin! După ce scap de murătură sunt trimis să plătesc la o altă stafidită la ghișeu. Primesc chitanță. Merg cu chitanța la muratură. Primesc un print al biletului electronic.

45 minute bătute pe muchie. 45 de minute!!!

Un sistem prost online mi-ar fi rezolvat problema în max 5 minute, murătura și stafidita nu mai erau plătite să se uite peste rama de ochelari, juna de la etaj nu mai primea sporuri să presteze tele-erotice cu “iubi” iar eu stăteam naibii acasă câștigând restul de timp nemaipoluând pe timp de caniculă Bucureștiul.

Dap. Toate astea în timp ce Directoarea TAROM (Ruxandra Brutaru) se laudă tot numărul curent al revistei TAROM Insight, cât de tare e ea că a pus coada la prună cu noul parteneriat Skyteam. Fi atent ce poză de “Sex in the City” și-a tras pe cover (vezi și pagina 28 din revistă).

 

Sex in The City -- TAROM Episode

Sex in The City -- TAROM Episode

Citez:

“La final TAROM a primit numai felicitări. Reprezentanți Delta, KLM, airFrance, Alitalia, reprezentanții tutror marilor companii, au zis “Chapeau! 10 curat!”

Și cireașa de pe tort:

“Merite foarte mari le revin direcțiilor de operațiuni sol și de sisteme IT, pentru că ei au realizat toată această interfață și migrarea de pe sistemele pe care le foloseam anterior pe noile sisteme impuse de alianță …”

PS. cu postul de față am inaugurat și secțiunea de “călătorii”

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment